Často kladené otázky

Puzzle

Puzzle neodporúčame deťom mladším ako 7 rokov, pretože malé dieliky môžu prehltnúť a vložiť do úst a ich jemná motorika ešte nie je na takej úrovni, aby si mohli puzzle užiť.

Nad 7 rokov veku už toto riziko nehrozí, ale vo veku 7-8 rokov môže dieťa stále z času na čas potrebovať pomoc mamičky alebo otecka. 😊

Hoci sa koordinácia očí a rúk začína obvykle zhoršovať medzi 60. a 70. rokom života, spätná väzba naznačuje, že aj vo veku do 90 rokov môžu mať deti a dospelí z puzzle stále rovnakú radosť.

Puzzle navyše stimulujú každý neurón v mozgu a podporujú kognitívne schopnosti, čo je obzvlášť užitočné pri prevencii demencie v starobe.

Farby puzzle zodpovedajú farbám na obrázkoch a povrch je skôr matný ako lesklý/jasný, čo je dané povahou dreveného materiálu.

Naše drevené puzzle sú zhruba rovnako zložité ako tradičné puzzle s 500 až 1000 dielmi, takže sa nemusíte báť, že by ste s nimi boli hotoví raz dva.

Ako dlho bude trvať zostavenie, záleží veľa na tom, kto puzzle zostavuje.

Dospelému páru, ktorý má skladanie puzzle v krvi, to môže trvať dve hodiny, zatiaľ čo mladšiemu dieťaťu môže trvať až päť hodín, kým samo zloží posledný dielik.

Puzzle sa obvykle skladajú z približne 150 dielikov (drevené puzzle s približne 150 jednotlivými dielikmi je rovnako zložité ako klasické puzzle s 500 až 1000 dielikmi) a veľkosť puzzle je približne ako list papiera A4 (21 x 29,7 cm).

Každé puzzle má inú veľkosť a presný počet dielikov v každom puzzle zistíte kliknutím na tlačidlo „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“ na stránke s puzzle.

Všetky naše drevené puzzle sú ideálnym darčekom nielen pre milovníkov puzzle, ale prakticky pre kohokoľvek.

Naše puzzle ponúkajú maximálnu relaxáciu, znižujú stres a uvoľňujú myseľ, takže si ich môžete skladať aj sami, aby ste sa vymanili z každodennej rutiny.

Môžete ich ale tiež skladať s rodinou, partnerom, priateľmi, alebo ich dokonca súťažiť, kto ich zvládne zložiť rýchlejšie.

Samozrejme, že áno! Naše drevené puzzle sa síce skladajú z drobných dielikov, takže ich zostavenie nie je ľahké, ale každý to zvládne za viac či menej času! 😊

Nehľadiac na to, že skladanie puzzle rozvíja jemnú motoriku, takže aj keď teraz nie ste najlepší, po niekoľkých pokusoch uvidíte výrazné zlepšenie (aj v tomto ohľade).

Preprava

Objednávky podané do 12:00 budú doručené doručovateľskej spoločnosti v ten istý deň, takže váš balík bude doručený do 2-3 pracovných dní.

Ak objednávku zadáte po 12:00, môžeme ju odoslať až nasledujúci deň, takže váš balík bude doručený do 3-4 pracovných dní.

Môžete si vybrať z 2 typov doručenia:

GLS doručenie domov: 3,99 €
Packeta Z-Box / výdajné miesto: 3,49 €

Pri objednávke 2 a viac drevených puzzle je doručenie ZADARMO.

V prípade bezplatného doručenia si môžete vybrať, či vám objednávku doručí spoločnosť GLS, alebo vám ju pošleme do Packeta Z-Box / výdajné miesto.

V súčasnosti sú k dispozícii 2 možnosti doručenia: doručí spoločnosť GLS, alebo vám ju pošleme do Packeta Z-Box / výdajné miesto.

Po odovzdaní zásielky kuriérovi vám náš logistický partner pošle informačný e-mail vrátane ID zásielky, pomocou ktorého môžete skontrolovať stav zásielky na webovej stránke kuriéra.

Balíky objednané prostredníctvom služby GLS môžete sledovať tu: https://gls-group.com/SK/sk/sledovanie-zasielok

Balíky objednané prostredníctvom služby Packeta môžete sledovať tu: https://tracking.packeta.com/sk_SK/tracking/search

Samozrejme, že áno, pripomienky napísané na objednávkach sa vždy odovzdávajú kuriérovi.

GLS doručenie domov

Kuriér sa pokúsi doručiť zásielku celkovo 2-krát.

Ak pri prvom pokuse o doručenie nebudete na adrese, kuriér vám zanechá oznámenie.

Oznámenie bude obsahovať číslo parcely a kontaktné údaje GLS. Ak kontaktujete spoločnosť GLS telefonicky alebo písomne, môžete si okamžite dohodnúť ďalšie doručenie.

Po druhom neúspešnom pokuse o doručenie nám bude zásielka vrátená.

Po odovzdaní zásielky nášmu doručovateľovi vám e-mailom (a často aj SMS správou) oznámi dátum doručenia a časový interval, v ktorom kuriér zásielku doručí.

Informácie obsahujú aj telefónne číslo kuriéra, aby ste ho mohli kontaktovať priamo v prípade akýchkoľvek požiadaviek alebo otázok.

Kuriér vám (zvyčajne) zavolá tesne pred doručením zásielky, aby vás informoval o jej doručení.

Spoločnosť GLS doručuje balíky v pracovných dňoch od 9:00 do 17:00.

Ak vopred viete, že v čase doručenia nebudete doma, môžete to nahlásiť na telefónne číslo (telefónne číslo kuriéra) uvedené v informačnom e-maile alebo SMS a požiadať o doručenie balíka na druhý deň, keď budete určite doma.

Ak ste doma len málokedy, môžeme vám odporučiť 2 veci:

  • Objednávku si môžete vyzdvihnúť v jednom z tisícov balíkomatov alebo odberných miest Packeta.
  • Môžete tiež požiadať o doručenie zásielky na pracovisko alebo, ak je to možné, k susedovi.

Áno, zásielku môže vyzdvihnúť aj niekto iný, príjemca ju len musí podpísať.

Samozrejme, že môžeme, ale odporúčame vám, aby ste si najprv pozreli webovú stránku spoločnosti GLS alebo zavolali do jej zákazníckeho servisu, pretože oni vám najlepšie odpovedia na vaše otázky.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY GLS: https://gls-group.com/SK/sk/casto-kladene-otazky/

Packeta Z-Box / výdajné miesto

Packeta uchováva vaše balíky v automatoch počas 2 kalendárnych dní (vrátane víkendov) s možnosťou predĺženia o 1 kalendárny deň na celkovo 3 kalendárne dni. Úložnú dobu môžete predĺžiť priamo v aplikácii Packeta.

Termín vyzdvihnutia je uvedený v SMS a e-mailovom oznámení o príchode zásielky.

Počas vianočnej sezóny môže byť úložná doba zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.

Na vyzdvihnutie balíka z odberných miest Packeta máte 7 kalendárnych dní.

Máte možnosť predĺžiť dobu uskladnenia prostredníctvom zákazníckeho servisu spoločnosti Packeta.

Čas vyzdvihnutia je uvedený v SMS a e-mailovom oznámení o príchode balíka.

Počas vianočnej sezóny môže byť úložná doba zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.

Pokiaľ si vyberiete spôsob doručenia „Packeta Z-Box / výdajné miesto“, môžete bohužiaľ zadať objednávku iba s platbou vopred.

Samozrejme, že môžeme, ale odporúčame vám, aby ste si najprv pozreli webovú stránku spoločnosti Packeta alebo zavolali do jej zákazníckeho servisu, pretože tam vám najlepšie odpovedia na vaše otázky.

Packeta FAQ: https://www.packeta.sk/zakaznicky-servis
Telefónne číslo zákazníckeho servisu Packeta: +421 221 201 135

Platba

V našom internetovom obchode môžete v súčasnosti platiť kreditnou kartou (prostredníctvom zabezpečenej platformy Paylike alebo Stripe) a na dobierku.

Na dobierku

Môžete tiež zaplatiť na dobierku (iba pri doručení domov).

Poplatok za dobierku je 1,00 €.

GLS doručenie domov

V kuriérskej spoločnosti GLS môžete platiť v hotovosti a kreditnou kartou

Packeta Z-Box / výdajné miesto

Pokiaľ si vyberiete spôsob doručenia „Packeta Z-Box / výdajné miesto“, môžete bohužiaľ zadať objednávku iba s platbou vopred.

Bohužiaľ sa to stáva vo veľmi malom počte prípadov. Náš integrovaný poskytovateľ platobných služieb (Paylike alebo Stripe) v tomto prípade nedokáže z nejakého dôvodu komunikovať s bankou, ktorá vydala kartu použitú na platbu.

V takom prípade odporúčame, aby ste objednávku uskutočnili na dobierku.

Ak si neželáte objednať na dobierku, pošlite nám e-mail na adresu info@puzzies.sk a my vám pomôžeme tento problém vyriešiť.

Objednávka

Pokiaľ vašej objednávke ešte nebolo pridelené číslo balíčka (tj. ak ste doteraz nedostali e-mail od nášho logistického partnera), informujte nás o svojej požiadavke na zmenu e-mailom na adrese info@puzzies.sk a my pridáme ďalší produkt (produkty), ktoré si prajete pridať do objednávky.

Pri nákupe na dobierku sa cena za ďalšie produkty jednoducho pripočíta k čiastke za dobierku, a pokiaľ platíte kartou, zašleme vám e-mailom odkaz, kde môžete rozdiel doplatiť.

Pokiaľ už vaša objednávka číslo zásielky má, nie je bohužiaľ možné ho zmeniť. Ďalší(ie) produkt(y) si môžete objednať v novej objednávke.

Ak vaša objednávka ešte nedostala číslo zásielky (t. j. ak ste nedostali e-mail od kuriérskej služby), oznámte nám svoju požiadavku na zmenu e-mailom na adresu info@puzzies.sk a my opätovne vložíme informácie do systému. Objednávky sa zvyčajne uzatvárajú každý pracovný deň o 10:00, takže do tohto času môžete vykonať tento typ zmeny.

Ak vaša objednávka už má číslo zásielky, zavolajte na zákaznícky servis kuriéra a informujte ho o svojej požiadavke na zmenu.

Zákaznícky servis GLS: +421 45 52 42 500
Zákaznícky servis Packeta: +421 221 201 135

Záruka

Pokiaľ nie ste s objednaným produktom úplne spokojní, vráťte ho do 14 dní a my vám ho radi vymeníme alebo dokonca znovu zakúpime!

Kontaktujte nás na adrese info@puzzies.sk a my vám pomôžeme.

Pred vrátením výrobku vás požiadame, aby ste nám predložili doklad o kúpe výrobku, ktorý preukáže, že ste výrobok skutočne zakúpili u nás.

Do e-mailu zaslaného nášmu zákazníckemu servisu navyše priložte fotografiu stavu výrobku.

Poplatok za spätné doručenie hradí zákazník.

Vrátenie výrobku je na vaše vlastné náklady.

Po vrátení výrobku sa zaväzujeme vrátiť kúpnu cenu výrobku na uvedené číslo bankového účtu do 14 dní od vrátenia výrobku.

Plnú náhradu môžeme zaručiť iba za nepoškodené produkty.

Ak bol výrobok používaný nad rámec toho, čo je nevyhnutné na určenie jeho funkčnosti, bude suma náhrady znížená o amortizáciu vyplývajúcu z používania výrobku.

Ak máte nejaké otázky, pošlite e-mail na adresu info@puzzies.sk.

Máte nejaké otázky?

Kontaktujte nás a my vám odpovieme do 24 hodín!

info@puzzies.sk

puzzies.sk

puzzies.sk

Upokojuje | Relaxuje | Uvoľňuje

Prekvapte seba alebo svojich blízkych
malým doplnením energie